Szia Kedves Vállalkozótárs,

A márka vagy márkaépítés szavak talán kicsit hivatalosan hangozhatnak számodra, de ne akadj fent ezen, ha vállalkozó vagy, van vállalkozásod, amit építesz akkor márkád is van és kész, maradjunk ennyiben és olvass tovább:-). A márkád vizuális megjelenése most fontosabb mint valaha, ez az az elem, ami kiemelhet a hasonló vállalkozások közül, akik ugyanarra az ügyfélre, vásárlóra, olvasóra hajtanak.

Egy eredeti, következetesen jelen lévő márka építése lehetővé teszi számodra, hogy egy lojális közösséget is építs a márkád köré. De őszintének kell lennünk és ezt neked is be kell látnod:

A márkád a tied, de nem rólad szól. Hanem az ügyfeleidről, vásárlóidról, feliratkozóidról.

Valami olyat kell nyújtanod nekik, ami egyértelmű hasznot, pozitív változást jelent számukra. Természetesen ez a vállalkozásodtól függően sok minden lehet, a lényeg, hogy az emberek lássák miért lesz nekik jobb, ha téged választanak. Ha pedig egy kis extrát is beleadsz, ők pedig érzik a jószándékot és szeretve érzik magukat nálad, akkor az a szeretet visszaér hozzád és ezzel meglesznek azok az alapok, melyek egy céltudatos, jövedelmező márkához kellenek.

 Mielőtt rátérek a design lényegére, először menjünk át rajta gyorsan, hogy mi is a te branded pontosan és miért is a vizuális kommunikáció a legjobb módja a közösségépítésnek, a jövedelmezőség növelésének és a célod elérésének.

Mi a Márkád?

Ez nem csak a Logód, bár az egy fontos része. A branded az a teljes csomag: a tartalom, a kinézet, az egész online terednek az érzete, ahogy megjelensz és “viselkedsz” online és offline.

Több mint egy csinos színpaletta és szép betűkészlet, a márkád ad a feliratozóidnak és későbbi ügyfeleidnek vagy vásárlóidnak egy érzést arról ki is vagy te valójában.

Hivogatja őket, hogy megismerjenek téged, felvegyék a kapcsolatot veled, hogy megbízzanak benned annyira, hogy “leüljenek” nálad és maradjanak is kicsit.

Arra ösztönzi őket, hogy megkeressenek a közösségi médián, segítséget és véleményt kérjenek tőled, illetve ajánljanak barátaiknak, ismerőseiknek.

HÁT NEM LENNE CSODÁS? 

Ez az amit a márkád meg TUD tenni érted!

Még varázstrükkre sincs szükség.

A Vizuális Kommunikáció Most Nagyon Megy

Gondolj úgy a márkádra mintha lenne testbeszéde. Mit szeretnél, hogy érezzék magukat, hogyan viselkedjenek akik kapcsolatba kerülnek  vele?

Még az ételnél is így van, biztos hallottad már a mondást, hogy először a szemeddel eszel. A tálalás minden. Csak néhány másodpercbe telik, hogy valaki eldöntse tetszik-e neki a márkád és ha nem esnek azonnal szerelembe a szemeikkel, nehéz lesz a szívüket megnyerni.

Van benne ráció, ugye? Most pedig nézzük meg a konkrét elemeket, melyek segítségével az ideális ügyfeled, vásárlód, feliratkozód imádni fog majd mindent, amit teszel.

A Következő Szint: Vállalkozásod Növelése Vizualitással

 

1 | Online Jelenlét

Amikor valaki felkeresi az oldaladat és tetszik neki nagy valószínűséggel át fog kattintani a közösségi médiafiókjaidra is. Vagy ami még valószínűbb, hogy a jövőbeni ügyfeleid, vásárlóid éppen a közösségi médiából érkeznek majd az oldaladra. Természetesen vizuálisan is kommunikálnod kell a márkádat a közösségi médiában, hogy az emberek ne zavarodjanak össze mikor átugranak a weboldaladról a social médiádra. A látványvilágnak összehangoltnak kell lennie,  hogy tudják jó helyen járnak és bizalmat kelts bennük. Márkád megjelenítése a közösségi médiában tartalmazza a vizuális elemeket, mint a borítókép (Facebook, Twitter), a poszt sablonokat (Instagram, Pinterest) és még az alkalmazott képeket is.

2 | Offline Jelenlét

Az online tér előretörésével, egyre ritkábban kapunk igazi levelet (a számlák most nem számítanak), ezért annál jobban értékeljük őket. Egy a márkáddal ellátott, szépen megtervezett köszönőlevél vagy ha fizikai termékeket árulsz letisztult, stílusos csomagolás mind olyan dolgok, melyek a konkurencia fölé emelhetnek. Bár apróságnak tűnik, az ügyfelek értékelik, ha érzik az extra szeretet, amit beleadsz: egy kedves címke, szép csomagolóanyag, aranyos masni vagy egy kártya kézzel írt üzenettel mind olyan dolgok, melyek az egyszeri vevőt lojális, visszatérő vásárlóvá alakíthatják.

Így Legyél Következetes, Ezekre Figyelj a Posztjaidnál

1. Használd a márkád színeit

2. Használd ugyanazokat a betűtípusokat, például amit a weboldaladon használsz

3. Azonos stílusú képeket válassz, melyek vonzóak a célcsoportod számára

4. A Főcímeidet írd könnyen olvasható, nagy betűkkel, hogy feltűnőek legyenek telefonon is

5. Méretezd őket helyesen, az adott felületnek megfelelően, úgy fognk a legjobban kinézni

6. Tedd rá a képekre a logódat vagy a weboldalad címét, hogy könnyedén megtaláljon, aki csak látja

Meg fogsz lepődni…

Hogy milyen vonzóvá válhat a márkád ezektől a finom kis részletektől. Ezek mind olyan dolgok, amelyeket te magad is könnyedén megvalósíthatsz csak egy kis odafigyelés és tervezés szükséges hozzájuk. A következetesség nagyon fontos, mert felismerhető. Ha a márkád stílusának megfelelően alakítod a posztjaidat, online és offline megjelenéseidet, az ügyfelek könnyebben észrevesznek és rádkattintanak, ha szeretik az általad képviselt brandet. Ezzel pedig el is érted a célodat, a márkád ott van a fejekben. Ugye nem is olyan bonyolult? Te is meg tudod csinálni! Kezdj is bele tervezd meg a közösségi média bejegyzéseid stílusát!

Tudtad, hogy árulunk KÖZÖSSÉGI MÉDIA SABLONOKAT is?

Időt spórolhatsz velük a bejegyzéseid elkészítésénél és a megjelenésed is professzionális lesz.

Csak írd át a szöveget, cseréld ki a képet, az elrendezésen nem kell gondolkodnod, azt mi már megszerkesztettük, hogy mindig gyönyörűek legyenek a posztjaid!

virág, lámpa asztalon

Van úgy, hogy már azt sem tudod mit posztolj?

 

Na erre az esetre szeretnék küldeni Neked egy 28db-os posztötlettárat&tervezőt.

Az alábbiak elfogadása szükséges

Az Email Úton Van Hozzád! Ha esetleg nem találod, nézd meg a levélszemét mappát is, hátha ott landolt.

Pin It on Pinterest