PINTEREST

=

Ideális  ügyfeleid az oldaladra ingyen.

Miért mondanál nemet?

 

Mit tud a Pinterest, amit más online platform nem?

A Pinterest, a felfedezés, az álmodozás, és a cselekvés idilli szigete a neten.

Itt nem céltalanul lézengenek a felhasználók, hanem egy konkrét tervükhöz keresnek inspirációt, terméket, szolgáltatást. Úgy képzeld el mint a Google keresőt csak vizuális formában. Ki ne szeretne az első találatok közt lenni? 

Ingyen kattintások az oldaladra minden nap.

LÉGY JELEN A PINTERESTEN, ENGEDD, HOGY IDEÁLIS ÜGYFELEID MEGTALÁLJANAK !

6 OK, HOGY ELKEZDD A PINTEREST MARKETINGET MÉG MA  

INGYEN VAN

A Facebookkal ellentétben, itt hirdetés nélkül generálhatsz jelentős forgalmat a blogodra, weboldaladra.

KÉSZEN ÁLLNAK KÖLTENI

A Pinterest felhasználókat nem kell meggyőznöd, hogy szükségük van arra, amit kínálsz, bennük már megszületett az igény.

}
NÖVEKVŐ ELÉRÉS

A pinjeidnek jót tesz az idő! Nem csökken a népszerűségük 24 óra elteltével, mint a Fb-n, Instán, hanem éppen növekszik.

HAVI 1 MILLIÓ MAGYAR FELHASZNÁLÓ

A magyarok is imádják a Pinterestet, tehát a keresleti oldal megtalálható. Ki fog élni a lehetőséggel te vagy a konkurenciád?

LÁTOGATÓ MÁGNES

A második legnagyobb vásárlóerőt hozó platform a Facebook után. Miért mondanál rá nemet?

VÁLLALKOZÁSOKNAK, BLOGGEREKNEK

Nem kell ismert márkának lenned vagy sok követővel rendelkezned, hogy eredményeket tudj elérni, itt a megfelelő stratégiával mindenkinek van esélye.

Túl szép, hogy igaz legyen?

Nem éppen. Munka azért kell hozzá és kitartás is, cserébe viszont a legnagyobb forgalmat szállító marketingeszközöd lehet. Gondolj rá úgy, mint a weboldalad a Google keresőben, minél többen találnak rá és kattintanak a tartalmadra, annál előrébb jutsz.

Nekem való a Pinterest?

Igen, ha:

✔ szeretnéd növelni a blogod látogatottságát

✔ több ügyfelet szeretnél

✔ növelni szeretnéd bevételeidet

✔ márkaismertséged növelnél

és mindezt ingyen.

Kik lehetnek sikeresek a Pinteresten?

Míg Amerikában már szinte az összes blogger és márka rajta van és kiaknázza a Pinterest által biztosított vásárlóerőt, Magyarországon még kicsit más a helyzet. A legegyszerűbben úgy lehet eldönteni, ha megnézed keresnek-e a te témádra, hogy beírod a kulcsszavadat a keresőbe, ha automatikusan megjelennek különböző kulcsszójavaslatok az azt jelenti az emberek keresnek a te kategóriádban. Népszerű kategóriák itthon – lakberendezés/otthon, divat, életmód, utazás, gasztro/étkezés, diy (csináld magad) – szóval, ha ezekben a témákban blogolsz vagy vannak termékeid pattanj fel a Pinterest és pinelj róluk!

Miért ne halogasd a Pinterest marketinget?

R
Mert itt még hirdetés nélkül is van elérés

De ki tudja meddig?

R
Magyarországon még kevesen használják jól a Pinterestet

De a célközönséged már ott van.

R
A Pinterest feljövőben van, míg a FB számai csökkennek

Egyre több a férfi felhasználó is.

Jó, de hogy kezdjek neki?

A Pinterestnek megvannak a maga szabályai, úgy leszel sikeres, ha ismered és alkalmazod őket. Sajnos itt nem fogod tudni hasznosítani a Facebookon, Instán tanultakat, ide teljesen más stratégia kell. Ha egyből jól szeretnéd csinálni és nem akarsz hónapokat elvesztegetni arra, hogy mindennek magad jársz utána vedd igénybe  Pinterest Marketing Szolgáltatásaim egyikét!