ifjú pár konfettiesőben
pinterest tippek esküvős vállalkozóknak
ESKÜVŐ?
Akkor irány a Pinterest – így gondolkodnak a ma menyasszonyai.

A Pinterest az esküvőtervezés #1 számú állomása és ezáltal a legjobb ügyfélszerző platform lehet minden esküvői szolgáltató számára. Ha esküvős bizniszed van, nincs is más dolgod, mint megtanulni jól használni a Pinterestet üzleti célra.

A modern menyasszonyok minden apró részletében személyiségükre szabott esküvőt akarnak a ruhától, a fotókon, a meghívókon át a különleges dekorációig és helyszínig. Több mint egy évvel a nagy nap előtt elkezdenek tervezni, majd pedig az elmentett pinek – a tieid is ott lehetnek a kedvencek között – megvalósításra kerülnek a nagy napon.

1. A PINTEREST EGY VIZUÁLIS KERESŐ

és a legjobb platform |  esküvői szolgáltatóknak

 

Ez azt jelenti, hogy működési elvében inkább hasonlít a Google-hoz, mint a különböző social média platformokhoz, tehát stratégiánkat is ennek megfelelően kell kialakítanunk.

Mivel a Pinterest marketing lényege, hogy megjelensz a keresésekben, illetve tartalmadra rátalálnak az adott téma iránt érdeklődők, ezért a megfelelő kulcsszavak alkalmazása elengedhetetlen az ideális közönséged bevonzásához. Egyszerűbben fogalmazva:

“ha nem használsz megfelelő kulcsszavakat, a kutya sem fog rád taláni hiába pinelsz!”

2. KULCSSZAVAK, KULCSSZAVAK, KULCSSZAVAK

hogy rád találjanak  a menyasszonyok

Esküvői szolgáltatóként nagyon szerencsés helyzetben vagy, hiszen már magyarul is elég adat áll a Pinterest rendelkezésére, hogy kulcsszó-javaslatokat tudjon biztosítani a számodra. Ez úgy történik, hogy amikor rákeresel valamire, a Pinterest a keresősáv alatt tippekkel egészíti ki a kulcsszavadat az alapján, amire a felhasználók keresnek.

“Gondolkodj a célközönséged fejével: milyen kulcsszavakra keresnek és mire szeretnél megjelenni? Használd azokat!”

3. CÉLOZD MEG A HELYI MENYASSZONYOKAT

pinterest & esküvőipar 

Menyasszonyi ruhát, esküvői fotóst, esküvőszervezőt vagy esküvői helyszínt általában hely alapján keresnek az arák, így ha egyes kulcsszavaidban a helyszín is szerepel lehetőséged lesz pontosabban megcélozni a helyi menyasszonyokat.

Ha van üzlethelyiséged, ne felejtsd el annak címét megadni a profilbeállításoknál, illetve a helység nevét szerepeltetheted a megjelenítendő nevedben is (így hívják a Pinteresten a profilnevet) pl: Lola Esküvői Ruhaszalon Budapest.

Pl.: Budapesti/Balatoni esküvő (helyettesítsd be olyan helyszínnel, amihez van tartalmad) – ilyen táblákat el tudok képzelni szinte bármelyik esküvőipari szereplőnek. Nincs is más dolgod, mint a témába vágó képeidből (ruha, dekoráció, helyszín, fotózás) pineket készíts, hogy az adott kulcsszóra megjelenj a keresésekben.

Általánosabb kulcsszó vagy táblanév ötletek, melyekre szintén sokan keresnek, lehetnek például: “Téli/Vintage/Kerti esküvő”

4. JÓ MINŐSÉGŰ PINEK, RENDSZERESEN

 esküvői szolgáltatóként készen áll a tartalmad

Az esküvői szolgáltatók általában rengeteg gyönyörű vizuális tartalommal rendelkeznek, melyek tökéletes alapot szolgáltatnak a szép pinek készítéséhez.

“Egy szép kép, rajta a megfelelő szöveggel, betartva az ideális pinméretet és már kész is a tökéletes pin.”

Rengeteg pint látok menyasszonyi ruhákról bármilyen képfelirat, pincím vagy pinleírás nélkül, pedig kontextusba helyezve – ha tudnám, hogy magyar szalonról van szó és akár meg is kaphatom pont azt a ruhát – biztosan több kattintást generálna az adott pin.

 

 

El is érkeztünk a Pinterest másik fontos szabályához, a rendszerességhez. Ha esküvői szolgáltatóként eddig nem volt sikered a Pinteresten ez lehet az oka, ugyanis hiába készítesz szép pineket, ha csak hébe-hóba pinelsz, a Pinterest azt nem szereti! Pinelj rendszeresen és meglátod meglesz az eredménye.

5. ELENGEDHETETLEN PINTEREST BŐVÍTMÉNYEK

 esküvőipari vállakozóknak

A menyasszonyok kétféleképpen mentenek pineket: egyrészt a Pinteresten nézelődve, illetve, amit a neten böngészés közben találnak azt is a Pinterest tábláikra mentik.

Ha az oldaladról mentenek képeket az neked kétféle szempontból is jó:

  – egyrészt más menyasszonyok is könnyedén rábukkanhatnak ezentúl a Pinteresten

– másrészt pedig ez a Pinterestnek azt az üzenetet küldi, hogy a tartalmad értékes és jó minőségű ezért érdemes azt minél több embernek megmutatni.

Hogyan tudod ezt elősegíteni?

 – függőleges, nagy felbontású képeket helyezel el az oldaladon (ezek mutatnak majd jól a Pinterestre mentve is, az apró képek csak elvesznének a sok szép pin között)

– használj Pinterest követésre és mentésre buzdító bővítményeket és gombokat – van a Pinterestnek is sajátja, de a wordpressnél, blogplatformoknál illetve bármilyen más  rendszernél is találsz erre lehetőséget

6.ÜZLETI CÉLRA – ÜZLETI PROFIL

 ajánlott esküvői szolgáltatóknak

Esküvői szolgáltatóként üzleti célra fogod használni a Pinterestet, így célszerű üzleti profilra váltanod, hogy hozzáférhess extra funkciókhoz és a részletes analitikához is.

Üzleti fiókra váltani egyszerű: a beállításoknál a fiókbeállítások fülön görgess a lap aljára és a fiók konvertálása gombra kattintva alakítsd fiókod üzletivé.

Az üzleti fiókot úgy tudod igazán kihasználni, ha a weboldaladat is összekötöd a Pinteresttel, ez igényel némi technikai beállítást. Ha nem te kezeled az oldaladat technikailag, kérd meg a webmestered, egyáltalán nem bonyolult, könnyedén beállítja majd neked.

Olvasd el Pinterest Üzleti Profil Kezdőknek című blogbejegyzésem, amiből megtudhatod a 3 legfontosabb lépést és mutatok egy egyszerű beállítási trükköt is.

SZERETNÉL NAGYOBB FORGALMAT AZ OLDALADRA,

DE NINCS IDŐD / KEDVED MAGAD KITANULNI A PINTERESTET?

VÁLASZD SZOLGÁLTATÁSAIM KÖZÜL A SZÁMODRA LEGINKÁBB MEGFELELŐT!

– MENTSD EL A PINTERESTEN, HOGY KÉSŐBB IS MEGLEGYEN –

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

KÉSZEN ÁLLSZ MEGHÓDÍTANI A PINTERESTET?

– több kattintás, nagyobb forgalom a Pinterestről az oldaladra organikusan –

INGYENES EMAIL MINIKURZUS, EGYSZERŰEN KÖVETHETŐ LÉPÉSEKKEL

Adatvédelem

Emailek

Sikeresen feliratkoztál, az első email már úton is van hozzád!