ÚTMUTATÓ LÉPÉSRŐL-LÉPÉSRE: ÍGY POSZTOLD A GÉPEDEN CANVÁBAN ELKÉSZÍTETT INSTA STORYDAT A TELEFONODRÓL

TÖLTSD LE A CANVA APPLIKÁCIÓT A TELEFONODRA

Dolgozni benne könnyebb laptopon/desktopon, de a kész történetet a telefonodról kell majd feltöltened.

|   KÉSZÍTSD EL A TERVEDET CANVÁBAN

Keress rá az Instagram történetekre a sablonok közt és válaszd ki az aznapi storydnak legmegfelelőbbet. Nem lesz egyszerű, mert rengeteg fajta van:-) Próbálgasd őket kedvedre!

3  | ÜGYELJ, HOGY NE ZSÚFOLD TÚL

Vigyázz rá, hogy ne legyen zsúfolt a képed, hiszen még az Instagramon is rengeteg féle matricát, gif-et, feliratot adhatsz hozzá. Egy kép csak 5mp-ig látható, ha túl sok információ van rajta azt se tudják majd a látogatók, hogy hová nézzenek:-) Akkor inkább oszd szét az infót több oldalon. A Canvában egyszerűen hozzá tudsz adni plusz oldalakat a tervedhez, az alatta levő “+Új oldal” gombbal.

4  | NYISD MEG A TELEFONODON A CANVA ALKALMAZÁST

Tipp: Ha több Insta fiókod is van először győzödj meg róla, hogy abba vagy belépve, ahova a storyt szánod.
A Canva alkalmazásba belépve alul középen kattints a “Tervekre”. Ne ijedj meg, ha nem látod egyből a legutóbbi tervedet, ebben az esetben frissítsd az oldalt (például a képernyőt az ujjaddal lefelé húzva majd elengedve). Előfordulhat, hogy nem a terved legutolsó változatát látod, de a címe stimmel és ha rákattintasz a végső változat fog betöltődni.

FELTÖLTÉS/LETÖLTÉS

Ha megnyitottad a használni kívánt tervet, kattints a felfelé mutató nyílra a jobb sarokban. Ekkor megjelennek a választási lehetőségek, hogy hol oszthatod meg. Ha látod a Stories-t nagyszerű, kattints rá! Ha nem látod akkor sincs gond, mert a kép mentésre került a telefonod galériájában.

Ebben az esetben az Instán a profilképednél található plusz jelre kattintva tudsz történetet megadni: bal oldalon az első lehetőség a galéria, fel is bukkan ott egy kis kép, kattints rá és válaszd ki a mappát, amiben a a feltöltendő story képe van (nálam ez a Canva mappa, de lehet, hogy nálad más lesz). Ha több oldalas a storyd, ne felejts el a Több Elem Kiválasztására kattintani a jobb felső sarokban!

MEGÉRKEZTÜNK AZ INSTAGRAMRA

Mindkét út az Instagramra visz, ahol felül megjelenik egy ikonsor: effektek, letöltés, matricák, rajzolás, írás. A lehetőségek tárháza végtelen, ezekkel jól el lehet szórakozni.
Pro tipp: a matricáknál mindig add meg a helyszínedet (ki tudod választani a vállalkozásodat, ha Facebookon megadtad a címét), hogy megjelenhess a környékbeli ajánlásokban, amennyiben nem online vállalkozás vagy.
Ha elégedett vagy a kicicomázott képpel posztolhatod is, ha mégsem tetszik ahogy megjelenne az Instán semmi gond csak menj vissza és alakíts még rajta a Canvában. Legközelebb könnyebb dolgod lesz, mert a kész tervet sablonként is használhatod.

– MENTSD EL A PINTERESTEN, HOGY KÉSŐBB IS MEGLEGYEN –

AZ INSTAGRAM REMEK PLATFORM AZ ÜGYFELEKKEL VALÓ SZEMÉLYESEBB KAPCSOLAT KIALAKÍTÁSÁRA, VISZONT ÚJ MEGRENDELÉSEKET KEVÉSBÉ HOZ. HA NEKED IS EZ A TAPASZTALATOD SZERETNÉM FIGYELMEDBE AJÁNLANI 

A PINTEREST MARKETINGET!

PINTEREST MARKETING, MIÉRT JÓ?

Ingyen Látogatók a Weboldaladra

A Pinterest az egyetlen platform, ahonnan hirdetés nélkül generálhatsz jelentős forgalmat a weboldaladra, hiszen a Facebookkal és Instagrammal ellentétben arra lett tervezve, hogy a felhasználók elhagyják a felületét.

A Tökéletes Ügyfeled Már Vár

Nem közösségi média, hanem vizuális kereső! Azaz a felhasználók keresnek téged, mert szükségük van a termékedre/szolgáltatásodra és nem neked kell rájuk vadászni, mint pl. egy FB hirdetéssel.

Pénztárca Előkészítve

84% azért nézelődik, hogy meghozzon egy vásárlási döntést, azaz már megszületett bennük az igény a termékedre / szolgáltatásodra, de csak akkor tudnak téged választani, ha jelen is vagy.

Akár terméket vagy szolgáltatást kínálsz vétek lenne nem kihasználnod a Pinterest marketingben rejlő lehetőségeket a vállalkozásodban.